tierpsryttarklubb

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Johanna Melin - 26 februari 2010 17:21

SUck, suck, suck... Är det någonting jag inte gillar så är det att vara sjuk. :(

Skyller på att jag red utan mössa (under hjälmen såklart) och med min trasiga jacka i tisdags kväll, trodde huvudet skulle sprängas när jag kom tillbaka.


Skulle ha sparat uteridningen till onsdagen då det var strålande solsken och underbart vackert. Seved och Eva Lena skulle ha följt med ut då, men av oförklarlig anledning så trivs de bättre när omgivningarna ser ut så här:   

  Men jag Nicole och Lisa tog oss ut i solskenet och det va en riktigt trevlig tur! Hästarna va pigga och glada. Man kanske kan fråga sig när dessa tre inte är det (Loranga, Jettan och Felix) men det är så mkt roligare när hästarna oxå tycker det.

Sen har det varit lite segt från mitt håll.

Tur att man har beridare! :) Även om jag suckade högt när Nicole ringer och man hör hur hon bara sprudlar. "Gissa vad vi just gjort?!" "Vi har hoppat!"   

  ...Jag vill oxå hoppa!

Tur att Linda skickat lite bilder på Lancer så att jag fick titta på en hoppande häst åtminstonne.    //Natta

Presentation

Tierps Ryttarklubb

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Schema

Fritidsledare Pernilla finns på ridskolan.
Måndagar: 16.30-17.40
Tisdag-Torsdag: Från kl.18
Och ibland på helgerna.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards